V britských e-shopech se dá smlouvat - aneb jak na slevy mimo výprodeje

23.01.2012 13:49

V britských e-shopech, se dá smlouvat. Samozřejmě, je vhodné to dělat inteligentně, aby obchodník "neztratil tvář" a zároveň to zapadlo do jeho informačního systému.

Občas stačí napsat: "Chtěl bych si koupit X. Nefungují mi vaše slevové kupóny, které jsem našel na internetu. (Protože jim skončila platnost před měsícem. :-)) Myslíte si, že byste mi, prosím, mohli poslat nějaký funkční slevový kupón, nebo mám počkat, až nějaký zveřejníte?"
 
A mnoho obchodníků vám raději pošle kupón na slevu ihned, než aby čekalo, že možná nakoupíte někdy v budoucnosti - nebo si mezitím koupíte něco od konkurence. Je důležité ukázat, že chcete něco konkrétního a chcete to hned.
 
Obecně mám zkušenost, že nejvíce se to vyplatí u menších firem, které mají jenom několik zaměstnanců a jednáte přímo s majitelem nebo s někým přímo pod ním. Samozřejmě, že v kolosu, jako je  House of Fraser (affiliate), vám běžný pracovník slevu dát nemůže - ale můžete to zkusit (u House of Fraser jsem to nikdy nezkoušel).
 
Sleva je obvykle 10 %, ale za jeden e-mail se to, myslím, vyplatí.
 
Nedá se samozřejmě říci, že je to tak vždy a všude. Třeba drogerie feelunique.com (posílá zadarmo do celého světa! - affiliate) většinou slevy neposkytuje, ale jednou mi přeci jenom dali slevu 5 %.
 
Jinou možností je přihlásit se k odběru newsletterů (e-mailů) z daného e-shopu. Letos je krize asi velmi silná, protože třeba u Banana Republic probíhají různé slevy každou chvíli. Většinou ale jenom jeden nebo dva dny. Banana Republic a Charles Tyrwhitt LLP (affiliate)  skrze newsletttery nabízí slevy i na úplně nové zboží. Chcete-li něco konkrétního, pak je velká pravděpodobnost, že v průběhu tří měsíců to nabídnou ve slevě.
 

Napsal Robert Němec 23. ledna 2012

Reklama:

Zpět

Diskusní téma: I britských e-shopech se dá smlouvat - aneb jak na slevy mimo výprodeje

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.