Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09

Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát.

Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi je prosím výhradně na e-mail nemec@elegantne.cz. Děkuji.

Váš

Robert Němec

P. S. Chystám se objednat si oblek na míru (samozřejmě MTM, ne bespoke) na dálku v Nepálu. O výsledku vás samozřejmě budu informovat.

 

 

Zpět

Diskusní téma: Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

Datum 08.12.2013

Vložil matej pulkrábek

Titulek párty

Odpovědět

dobrý den chcel by som sa opýtat aká kravata sa hodí ku červenej košeli s modrými rukávmi

Datum 26.12.2011

Vložil A. Horová

Titulek Co na sebe do školy?

Odpovědět

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, já ještě studuji a upřímě řečeno občas nevím co na sebe. Co si myslíte?

Datum 19.08.2010

Vložil Tomáš Brabec

Titulek krátká košile a kravata?

Odpovědět

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, ke košili s krátkým rukávem se nosí nebo nenosí kravata? konkrétně v oblasti prodeje aut, kde prodejce je na salonu.

Datum 20.02.2011

Vložil Martin

Titulek Re: krátká košile a kravata?

Odpovědět

Ke košili s krátkým rukávem vždy rozhalenka.

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.