Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14

Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně?

Ahoj Roberte,

mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes intertnet z UK by mi asi nestihla dojít. Normálně nakupuji košile v Itálii nebo ve Velké Británii, ale tam během zítřka také nestihnu zajet. :) Předem díky za tipy!

Adam


Otázku zodpověděl Robert Němec:

Asi to nebude v kvalitě Hilditch & Key, ale i v Brně se dá dobře koupit košile. Jako první bych zašel k Jankovi na Běhounské 3 v centru Brna. Janek nabízí asi košile s nejlepším poměrem cena/výkon v Brně. Jejich RTW košile nejsou sice tak dobré jako jejich MTM košile ("košile na míru"), ale za pokus to stojí. Co mě na RTW košilích u Janka vadí, je to, že mají často špatně sešitý rukáv a vrchní díl košile (nesedí proužky). Jinak jsem ale jejich RTW košile moc detailně nezkoumal, podle látky a zběžné prohlídky bych ale tipoval, že půjde o vyšší střední třídu.

Na druhou stranu, jejich MTM košile ("na míru") se vyplatí - stojí od 2 000 Kč do 3 500 Kč. Ale výroba trvá zhruba dva týdny. Doplnění 24. července 2011: Nechal jsem si od Janka ušít dvě košile - a londýnský krejčí mi je dost zkritizoval.

Košile od Janka měli i u Steilmanna (dříve Móda Neo), který je v Brně např. na Trnité nebo ve Vaňkovce (možná bych raději zkusil Vaňkovku). Mají i jiné zajímavé košile, ty opravdu zajímavé jsou bohužel v cenách kolem 3 000 Kč, ne-li více - což je částka, za kterou se kupuje Turnbull & Asser. (Disclaimer: Steilmanna vlastní můj dobrý přítel.) 

Můžeš zkusit i Maxima ve Velkém Špalíčku, ale v MTM košilích mají většinou spíše nižší střední kvalitu (nabízí ale i RTW a jejich poradenský a krejčovský servis je vynikající). Možná ale bude mít něco zajímavého.

Nikdy jsem příliš nechodil do "luxusních obchodů se značkovým oblečením" na Panské a Radnické, protože mi přišlo, že tam prodávají staré kolekce za moskevské ceny. 

A pak samozřejmě Peek & Cloppenburg ve Vaňkovce. Sice má horší cenotvorbu i výběr než ten ve Vídni, ale v nouzi se dá také použít. Pamatuji, že největší výběr lepších košil byl od Hugo Bosse. Bohužel Hugo Boss neumí dělat příliš kvalitní košile - ale lepší něco, než-li nic. 

Napadá mě asi dalších dvacet prodejců košil v Brně, ale žádný z nich bohužel nestojí za zmínku.

Obecně se bohužel připrav na to, že zde zaplatíš zhruba dvojnásobek, než co bys zaplatil za obdobnou kvalitu ve Velké Británii nebo Itálii.

Napsal Robert Němec 6. února 2011. Máte-li dotazy, pište mi je, prosím, do Módní poradny.

Zpět

Diskusní téma: Kde koupit kvalitní košile v Brně?

Datum 27.05.2014

Vložil Petr

Titulek Manžetové knoflíčky

Odpovědět

Dobrý den, jsme student a snažím se proniknout do světa společenské módy. Chci se zeptat zdali je možné manžety na košili, na kterých jsou našité plastové knoflíky, nechat upravit v krejčovství,tak abych mohl nosit manžetové knoflíčky. Děkuji za odpověď.

Ps. Vaše stránky jsou opravdu skvělé a našel jsem zde mnoho rad a pravidel o společenské módě.

Datum 28.04.2014

Vložil Jiří Kratochvíl

Titulek Galard

Odpovědět

Skvělý blog a dovolím si ho aktualizovat o svou skvělou zkušenost v krejčovství Galard. A od kdy mají i boty Loake, tak to tam prostě miluji :)

Datum 14.06.2013

Vložil JK

Titulek jakou?

Odpovědět

Myslíte si, že má cenu připlatit si za bespoke košili?

Datum 04.06.2012

Vložil Lubos

Titulek re

Odpovědět

Pokud se nepletu, tak Delor má obchod v Bratislavě a Galard má konzultantku, která jezdí za klienty. Ta co jezdí za mnou, mi říkala, že má klienty i v Bratislavě, takže asi jezdí i do Bratislavy.

Datum 28.06.2012

Vložil Mokrý

Titulek Re: re

Odpovědět

Ďakujem za ten tip s tým Galardom. Pani/slečna za mnou prišla do Bratislavy ku mne do kancelárie, pomerala si ma a ja som si vybral 2 košele. Dnes mi ich práve doručila a sú výborné. Minule mi ukazovala aké robia obleky, tak som si dnes vybral látku a nechal som si urobiť aj oblek a dvoje nohavice. Som moc spokojný jak s košelou, tak s ich ochotou a milým prístupom, takže som slečne sľúbil, že sem o nich v dobrom napíšem :) Tak plním sľub:)

Datum 08.06.2013

Vložil Lubos

Titulek Re: re

Odpovědět

Oběhl skoro rok a jsem tady zas. Koukám, že diskuze se moc nerozjela :) Nicméně, u Deloru jsem už nic nekoupil (na košili jsem čekal 3 měsíce) a tak jsem zůstal u Galardu. A abych je potěšil, tak připojím i link na ně. www.galard.cz Slečna Bromová je neskutečně ochotná a milá. V Brně jednička.

Datum 11.06.2013

Vložil Tomáš Mendel

Titulek Re: Re: re

Odpovědět

Galard má pěkné stránky www.galard.cz Dělal jim je kamarád z Břeclavi www.pixelhouse.cz

Datum 03.06.2012

Vložil Mokrý

Titulek Bratislava

Odpovědět

Nemáte nejaký tip na nejakú značku, ktorá by bola k dispozícii aj v Bratislave? Janka ani Mahdalla tu nemáme :) Rovnako ako tu nemáme ani takéto blogy, kde sa aj človek niečo dozvie. Budem moc rád za tip na nejaký obchod alebo značku, ktorá je teda aj mimo ČR a jej košele sú dobré. Ďakujem

Datum 12.05.2012

Vložil Jan Körner

Titulek Kvalitní košile v Brně

Odpovědět

Osobně jsem měl hodně v oblibě košile značky Joka, v posledních cca 5-ti letech nakupuji košile především v módním atelieru Mahdall, myslím, že v poměru cena/výkon naprosto špičkové. Několik košilí jsem si nechal u Mahdalla také ušít a rovněž naprostá spokojenost, proto doporučuji košile od Mahdalla https://www.mahdall.cz/.

Ještě jedna osobní zkušenost. Znáte to zřejmě taky. Člověk někdy podlehne pokušení ušetřit a nakoupit levně. Jednou jsem to v případě košilí udělal a za tisícovku nakoupil místo jedné košile, košil rovnou pět - už nevím přesně o jakou prodejnu košilí se jednalo, ale na první pohled vypadaly košile dobře a cena luxusně nízká :-). A jak to dopadlo? Tři košile jsem měl na sobě jednou cítil jsem se v nich nepříjemně a už po prvním vyprání nic moc, tak jsem je odložil (a po čase vyhodil). A ty další dvě jsem měl cca třikrát a dopadlo to s nimi stejně. Takže opět se potvrdilo, že nejsme tak bohatí, abychom mohli kupovat levné věci. Košile Joka nebo od Mahdalla vydrží i roky a kromě toho se i příjemně nosí...

Datum 06.03.2011

Vložil honza

Titulek kde nechat vymenit kozenou podrazku?

Odpovědět

Dobry den,nevite kde v CR jsou schopni vymenit kozenou podrazku (goodyear welted)? Diky


Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.