Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43

Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně?

Ahoj,

chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním do Londýna vyplatilo jet do Vídně. Chtěl bych oblek od Bosse.

Díky
Tomáš

Otázku zodpověděl Robert Němec:

Aktualizováno: Po mnoha a mnoha zkušenostech z Londýna jsem sepsal návod, jak nakupovat oblek v Londýně

Paradoxně bych začal na té nejlepší ulici, co se obleků týče: Saville Row - i když se zde prodávají většinou ručně šité (bespoke nebo made-to-measure) pánské obleky za dvacet a více tisíc korun, přesto zde několik obchodů prodává i off-the-rack/ready-to-wear pánské obleky (tedy obleky, které si rovnou koupíte a odnesete). 

Informace o hlavních krejčovstvích na Saville Row najdete přímo od jednoho z krejčích ze Saville Row v tomto článku. Osobně bych se zastavil u firmy Ede & Ravenscroft, u kterých již asi dva roky plánuji nákup obleku. Můžete zkusit i Gieves & Hawkes - i když zde bych se bál, že platíte hodně za značku. Nicméně stejně jako Ede & Ravenscroft nabízí i ready-to-wear obleky.

Zastavil bych se tedy v Saville Row a pokud by se mi něco v mé cenové relaci líbilo zde, nakoupil bych na této ulici. Jenom to chce překonat ostych při vstupu do krejčovství.

Osobně jsem obleky nakupoval v Londýně v Harrods - při vánočních výprodejích 2008, když byla ve Velké Británii krize opravdu velká a ceny nízké, jsem v Harrods pořídil oblek Armani Collezioni a Corneliani, každý za zhruba 12 000 Kč až 14 000 Kč.

Další možností při nákupu obleků v Londýně je Harvey Nichols, který je nedaleko Harrods. Je navíc levnější než Harrods. 

Jinou možností pro nákupy střední třídy obleků (mezi 10 000 Kč až 20 000 Kč) je projít velké obchodní domy na Oxford Street. Můžete zkusit i Bond Street - ale zde oblek pod 20 000 Kč pravděpodobně neseženete. Jsou zde "velké značky", které jsou drahé.

Chcete-li obleky pod 10 000 Kč (i mimo slevy a akce), zašel bych na Jermyn Street k T. M. Lewinovi nebo Charlesu Tyrwhittovi. I když oba obchody nabízejí primárně košile a kravaty, mají i slušné obleky. Pozor, T. M. Lewin je na Jermyn Street dvakrát! Pokud už jste na Jermyn Street a nic jste si nevybrali, zkuste třeba ještě obchodní dům Liberty na vedlejší Regent Street.

Nikdy jsem nebyl v outletu T. K. Maxx.

Jinak obleky od Hugo Bosse jsem viděl v Londýně prodávat na mnoha místech, cena kolem 400 liber je běžná.

Napsal Robert Němec 7. září 2010. Pokud máte nějaké dotazy, pište mi je do Módní poradny.

Zpět

Diskusní téma: Kde koupit pánský oblek v Londýně?

Datum 21.08.2011

Vložil Tony

Titulek Obleky v Londyne

Odpovědět

Skvele obleky maju podla mna aj Aquascutuma Dunhill, Ozwald Boateng na Saville Row je nieco neskutocne - velmi vysoka kvalita, ale aj ceny su vyssie.
Ja osobne som mal podstatne mensi budget a nakupoval som v TK Maxxe - kupil som si napr. oblek Strellson za 100L, ktory napr Peek and Cloppenburg predava za 300E. Ale Tk Maxx je o tom, ze je lacny - ziadne extra sluzby necakajte a okrem toho musite mat stastie aby ste nasli svoju velkost. A oplati sa pozriet aj na znacky, ktore nam nemusia byt az natolko zname - treba vzdy pozerat strih a kvalitu materialu, potom aj tak na znacke nezalezi :D teda to je aspon moj nazor.

Datum 21.08.2011

Vložil Tony

Titulek Burberry - trench coat

Odpovědět

Zdravim, pred casom som pracoval v Burberry, takze Vam skusim odpovedat na vasu otazku - na anglickej verzii webu nakupovat nemozete, je to zablokovane, da sa nakupovat na europskej mutacii webu, ale ceny su citelne vyssie.
Neviem, ktory model ste si vybrali, ale odporucal by som Vam aby ste si strih vyskusali v predajni, pretoze napr klasicky trench coat z heritge kolekcie, je velmi priestorny a ja by som si pravdepodobne zobral o cislo mensi. Trench coat, ktory som si kupil ja ma strih slim fit a mensie cislo, ako bezne nosim by som ani nezapol.

Okrem toho ak ste sa rozhodli pre trenchcoat z cistej bavlny, hlavne v svetlej farbe, tak by ste si mali rozmysliet ako ho budete cistit - je totiz potrebne ho nosit do cistiarne a obcas ho musia znovu osetrit urcitou chemickou latkou aby si dlhodobo udrzal nepremokavost. Tiez je mozne, ze ak ho budu v cistiarni cistit nevhodnym chemickym pripravkom, tak ho mozu znicit - niektore casti budu menej odolne voci vode - a vtom pripade budu zbytocne. Tiez pracky su z koze, takze treba pripomenut v cistiarni aby ich chranili. Takze ak chcete aby vam kabat vydrzal 10 rokov, musite sa on spravne starat. Inac z hladiska stylu su skvele - neviem ci niekedy vyjdu z mody.

Ja by som Vam v kazdom pripade odporucil vylet do Londyna, chodte do predajne a pytajte sa, nechajte si poradit a hlavne skusajte. Ten rozdiel ktory zaplatite v Uk a v europe vam zaplati urcite aspon letenku. Okrem toho je v Londyne Burberry outlet, je mozne tam najst aj heritage trench coats, ale je to o stasti - nemusia mat vasu velkost, alebo sa vam jednoducho nemusia pacit. Ja som si tam kupil kabat za 150L(povodne 850) a oblek za 200L ( povodne asi okolo 700-800). A inac ak nie ste zatazeny na znacku Burberry, tak by som sa pozrel do Aquascutum, hlavne pocas sale tam najdete dobre zlavy (Burberry dava zlavy len na niektore produkty - niektore vobec nezlavnuje)
Dufam, ze Vam nieco z toho pomoze.

Datum 07.04.2011

Vložil Michal

Titulek Kabáty Burberry: e-shop?

Odpovědět

Nevíte prosím, kde lze online zakoupit kabáty Burberry? Vyhlédl jsem si jeden pěkný model a po důkladné úvaze, zda mi cca 700 liber stojí za klasický trench-coat, jsem se rozhodl udělat si radost a investovat do tohoto kousku, který v šatníku vydrží desítky let :-)
Bohužel, při checkoutu na e-shopu na oficiálních stránkách www.burberry.co.uk to hlásilo, že nelze do ČR expedovat. Zřejmě je to pro ně za hranicemi "Evropy", či co... Na mém oblíbeném www.yoox.com bohužel Burberry vedou jen v minimálním výběru. Vím, že mají Burberry i v Peek and Cloppenburg ve Vídni, ale cena se mi zdála vyšší a nemám tam teď v dohledné době cestu. Díky za případný tip.

Módní poradna

Kde koupit kvalitní košile v Brně?

07.02.2011 00:14
Otázka: Kde nakoupit opravdu kvalitní pánské košile v Brně? Ahoj Roberte, mám na tebe malou prosbu: Nemohl bys mi poradit, kde koupím v Brně nějakou opravdu kvalitní košili, zhruba v kvalitě Hilditch & Key, protože odjíždím na ples a nutně během pondělí potřebuji koupit nějakou oblekovku a přes...

Kde koupit pánský oblek v Londýně?

07.09.2010 18:43
Otázka: Kam za nákupy obleku v Londýně? Ahoj, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš o nějakém cenově přijatelném obchodu s obleky v Londýně. Podobný Tebou vychvalovanému Peek & Clopenburg. Moje finanční možnosti jsou okolo 500 euro/400 liber za oblek a nevím, zda by se mi před odcestováním...

Kde koupit dámské košile, ideálně na manžetové knoflíčky

15.04.2010 17:47
Zeptala se mě kamarádka, kde se dá koupit dámská košile (společenská), v ideálním případě na manžetové knoflíčky. Dámské košile jsou samozřejmě velmi elegantní, ale příliš se v Česku nenosí. Nejsem v této oblasti odborníkem, ale přesto jsem zavzpomínal, kde se dají koupit (budu rád, pokud mě...

Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny

24.02.2009 19:03
Otázka: Jak barevně sladit boty a kalhoty, především džíny? Mohu mít k tmavým kalhotám světlé boty? Dobrý den, chtěl jsem reagovat na váš článek k tématu boty. Píšete o tom, jak by měly boty co nejvíce barevně ladit ke kalhotám. Pominu oblek, kde je samozřejmostí sladit boty s kalhoty. Osobně si...

Kde koupím kravatové šály?

01.11.2008 14:36
Otázka: Kde koupím kravatové šály? V kamenných obchodech i na internetu Ahoj Roberte, včera jsme se bavili o kravatové šále, kterou jsi měl na sobě. Napsal bys mi prosím ještě napsat, jak že se ta kravatová šála řekne anglicky? A kde ji koupím? Díky, Pavel Otázku zodpověděl Robert Němec: Ahoj...

Velikosti u pánských košilí - jak zjistím správnou velikost?

24.10.2008 20:34
Otázka: Jak zjistím správnou velikost u pánských košilí? Ahoj Roberte, nakupuji pánské košile v jednom z těch obchodů (www.savilerowcom.com), cos doporučil a malinko mám problém vyznat se ve velikostech. Předpokládám, že dva řádky "single" a "double" určují, zda budou knoflíčky manžetové či...

Nebojte se, vaše odpovědi čtu - a chci odpovědět

22.10.2008 00:09
Moc děkuji za všechny dotazy, které mi posíláte. Jsou jich už desítky, navíc teď máme ve firmě hodně práce, takže nestíhám odpovídat tak, jak bych si přál. Ale jste mi inspirací, abych věděl, o čem mám psát. Nepište mi prosím dotazy do diskuzí pod články. Ty už ani nestíhám pročítat. Posílejte mi...

Kde nakupujete pánské svetry?

09.10.2008 00:06
Otázka: Kde nakupujete pánské svetry? Dobrý den, zcela náhodou jsem narazil na Vaše stránky Elegantně.cz a musím konstatovat, že je to fajn čtení. Chtěl bych se Vás zeptat, kde doporučujete nakupovat svetry, popř. jejich značky. S pozdravem JB Odpověděl Robert Němec: Děkuji vám za pochvalu. Nedávno...

Kvalita košilí T. M. Lewin a jakou si vybrat košili k jakému obleku?

08.10.2008 19:18
Otázka: Jaká je kvalita košilí u T. M. Lewina a jak zkombinovat košili a oblek? Dobrý den, chystám se objednat si spolu s kolegy na zkoušku pánskou košili z obchodu T.M.Lewin, ale nejsem si jistý materiálem. Chci klasickou bílou, ale nevím zda zvolit “Luxury Twill”, “2-Fold Poplin” nebo...

Jak zkombinovat barvu pánských bot s oblekem nebo jiným oblečením?

06.10.2008 23:12
Jak zkombinovat barvu pánských bot s barvou obleku? Chtěl bych se Vás také zeptat, zda byste byl tak laskavý a doporučil mi vhodnou obuv. Jsem v kontaktu s Vámi doporučeným obchodem Pediwear a jsou velice příjemní a ochotní. V našich prodejnách obuvi plných brigádníku se na to neodvážím...

© Němec Marketing, s. r. o. a internetová agentura Robert Němec, 2008-2010. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu předávám naší advokátní kanceláři. Pánská a dámská móda a vše týkající se oblečení.